Jak zorganizować wesele na tip top?

Termin ślubu ustalony? To dopiero początek prawdziwych wyzwań. Okres przedślubny to intensywny czas przygotowań oraz próba zorganizowania idealnego wesela. Co zrobić, aby uroczystość wypadła na tip top? Najważniejsze jest planowanie. Rozpisanie wszystkich zadań i określenie terminu ich realizacji to gwarancja sukcesu. Równie ważne jest uporządkowanie czynności związanych z organizacją wesela: od najważniejszych do tych, które można wykonać na samym końcu. Z całą pewnością dużą rolę w odbiorze uroczystości przez gości odgrywają dodatki. Ich miejsce w planowaniu wesela ma duże znaczenie. Co brać pod uwagę? Przede wszystkim zawieszki na wódkę weselną. Butelki będą ozdabiać stół, a w wielu przypadkach zostaną wykorzystane jako część podziękowań dla gości. Ciekawa, przykuwająca wzrok etykieta nie tylko będzie stanowić element dekoracyjny, ale również będzie przypominać uczestnikom wesela o tym wyjątkowym dniu oraz parze młodej.

Spójność to podstawa

Dobrze zorganizowane wesele to przede wszystkim spójne wesele. To oznacza, że wszystkie elementy powinny ze sobą współgrać. Zarówno oryginalne zaproszenia ślubne, jak i ozdoby znajdujące się na stole czy dodatki do ubrań państwa młodych. Na rynku istnieje wiele możliwości: od stylu boho, poprzez tradycyjną biel aż do nowoczesnych, kolorowych rozwiązań. Dużą rolę odgrywają również dodatki takie jak księga gości do wpisywania życzeń, ozdobne pudełka z podziękowaniami dla gości, tabliczki na stoły czy plany stołów weselnych wykonane w oryginalny sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden + dziesięć =