Osoby odpowiedzialne za marketing doskonale wiedzą, że konieczne jest uwzględnienie w kampanii reklamowej takich nośników, które od razu przyciągną uwagę potencjalnych klientów. Takie rozwiązania potrzebne są ze względu na dużą konkurencję i wysoką jakość proponowanych w różnych branżach usług. W strategii marketingowej warto uwzględnić oryginalne nośniki. Idealnym przykładem mogą być techniki outdoorowe.
Wielkoformatowe materiały reklamowe od razu przyciągają uwagę uczestników ruchu ulicznego. Na wyraziste szyldy zwracają uwagę zarówno przechodnie, jak i przejeżdżający kierowcy. Nowoczesne billboardy, dostępne na stronie: https://billboardy360.pl/lokalizacje-billboardow/, umieszczane są w atrakcyjnych lokalizacjach miasta, co dodatkowo zwiększa skuteczność realizowanych projektów. Takie materiały są bardzo dokładnie przemyślane pod względem umieszczanych na nich treści oraz grafik.
Na dużych billboardach od razu można dostrzec logo firmy, co wpływa bardzo korzystnie na rozpoznawalność marki. Sama treść powinna uwzględniać informacje charakterystyczne dla danej kategorii asortymentu czy konkretnego produktu. Na dużej powierzchni można odpowiednio wypromować towary i usługi, eksponując atuty oferty. Klient powinien mieć pewność, że decyduje się na zakup produktu wyróżniającego się na tle innych usług. Do realizacji reklam zewnętrznych wykorzystywane są nowoczesne metody wydruku oraz oryginalne techniki graficzne, co pozwala na tworzenie nieszablonowych projektów marketingowych.