Co należy zrobić w przypadku wystąpienia awarii drukarki?

Niezakłócona praca drukarki odgrywa istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu każdego biura. Jej awaria może bowiem czasami postawić pod znakiem zapytania powodzenie kluczowego przedsięwzięcia, które właśnie realizujemy. W sytuacji kiedy dojdzie do niesprawności urządzenia drukującego, ważny jest czas reakcji serwisu, rozumiany jako okres występujący pomiędzy zgłoszeniem awarii, a wizytą serwisanta. Uszkodzenia można zgłaszać telefonicznie lub elektronicznie poprzez stronę internetową dystrybutora drukarek. Producenci proponują różne kombinacje usług związanych z naprawą niedziałającego sprzętu, również po upływie terminu gwarancji. 

Dotyczy to także powszechnie stosowanych marek urządzeń na rynku, jak np. serwis Canon, który może być wykonany naprawdę rzetelnie, o czym świadczy także liczba punktów w całym kraju, świadczących tego typu usługi. Kiedy więc nasza drukarka przestanie działać należy jak najszybciej zwrócić się do partnera serwisowego, który w przeciągu 14 dni jest zobowiązany do usunięcia usterki. Bardziej znani producenci zapewniają nawet urządzenia zastępcze na dłuższy okres serwisowania.

Jak pracować w czasie przerwy serwisowej?

Jeżeli nie chcemy dopuścić do przestoju w pracy, warto wówczas zastanowić się nad wynajmem drukarki. Przy stosunkowo niewielkiej kwocie zagwarantujemy naszej firmie możliwość wykonywania niezbędnych dokumentów. Dostawca takiej usługi musi zapewnić poprawną konfigurację sprzętu i materiały eksploatacyjne. Dobrą opcją jest również dzierżawa drukarek, a także urządzeń wielofunkcyjnych, która staje się obecnie coraz bardziej popularna w naszym kraju. Można w ten sposób nabyć porządnie skonfigurowany sprzęt i to w przystępnej cenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × 3 =