Coraz więcej firm decyduje się na otworzenie stoiska handlowego w galerii handlowej lub na jakimś wydarzeniu. Może przynieść to wiele pozytywnych rezultatów, jednak zanim zdecydujesz się na takie rozwiązanie, musisz zastanowić się, jak przygotować je w taki sposób, by zachęcało Twoich klientów do odwiedzenia.
Najważniejsze to pamiętać, że stoisko będzie odzwierciedleniem Twojej marki. To szansa dla Ciebie, aby pokazać całą ciężką pracę, którą włożyłeś w budowanie swojej firmy i tworzenie wizerunku swoich produktów.
Upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca na wszystkie swoje produkty sprzedażowe. Jest to kluczowy punkt, ponieważ dzięki temu unikniesz sytuacji, w której klient przychodzi po konkretny produkt i nie zastaje go na Twoim stoisku. Ważne jest więc rozplanowanie rozmieszczenia wszystkich elementów na samym początku, by nie musieć niemiło się zaskoczyć, gdy okaże się, że nie będziesz w stanie wszystkiego pomieścić.
Gdy już określisz, ile miejsca zajmie każdy element wyposażenia lub materiał, zastanów się, w którym dokładnie miejscu powinien się on znaleźć na stoisku. Ważna jest, organizacja stoisk handlowych tak, aby zmaksymalizować widoczność swoich najbardziej kultowych produktów.