Odpowiednia promocja firmy ma ogromny wpływ na jej funkcjonowanie. Wynika to z faktu, że poprzez stosowanie reklamy można efektywnie kreować wizerunek marki i oddziaływać na klientów, nakłaniając ich do skorzystania z oferty i budując lojalność. W konsekwencji mamy bardzo duże szanse na wzrost sprzedaży. W przypadku małych biznesów, które nie posiadają wystarczających środków finansowych na reklamę telewizyjną czy radiową, skuteczne okazują się alternatywne formy. Doskonałym przykładem są choćby nowoczesne neony reklamowe, odznaczające się oryginalnością i łatwe do zauważenia nawet z dużej odległości.
Mała firma powinna się reklamować zarówno w internecie, jak i w świecie realnym. Jeśli chodzi o sieć, to podstawą jest własna strona WWW, na której koniecznie muszą się znaleźć najważniejsze informacje o marce i cała oferta produktowa lub usługowa. Ogromne znaczenie ma oczywiście wygląd takiej witryny – jeśli bowiem jest atrakcyjna pod względem wizualnym, wchodzące na nią osoby spędzą na jej przeglądaniu więcej czasu. Nie obejdzie się również bez tzw. fanpagea w mediach społecznościowych, takich jak choćby Facebook czy Instagram. Jego założenie jest bezpłatne, a pozwala na regularne prezentowanie oferty, informowanie o promocjach i organizowanie konkursów. Z kolei w świecie rzeczywistym najprostszą i najtańszą formą reklamy są tradycyjne ulotki, choć ich skuteczność jest mocno ograniczona. Dlatego dodatkowo warto zdecydować się na:
ów, smyczy, kubków, t-shirtów i innych drobnych upominków z nadrukowanym logo i nazwą marki
<ul>
<li>mobilną reklamę na samochodzie</li>
<li>gadżety firmowe w postaci pendrive