Praktyczny prezent dla klientów – co wybrać?

Praktyczny prezent dla klientów – co wybrać?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Upominki dla klientów, to jeden z najlepszych sposobów na zachęcenie do ponownego skorzystania z usług firmy. Takie drobiazgi są sympatycznym akcentem, który również pomaga wypromować markę bez większych nakładów finansowych. Jakiego rodzaju gadżety sprawdzą się tu najlepiej?

Drobiazgi, które będą użyteczne

Prezent dla klientów nie może być zbyt kosztowny. Nie powinien on bowiem nadwyrężać finansów firmy, jak też przyjęcie zbyt drogiego podarunku może być dla klienta niezręczne. Nie należy też zapominać, że wszelkie upominki muszą być funkcjonalne – w innym przypadku zostaną szybko rzucone w kąt. Co więc będzie odpowiednie? Warto zwrócić uwagę na np. torby z nadrukiem. Oczywiście, dobrze żeby były ekologiczne i wielokrotnego użytku. W końcu, w dzisiejszych czasach odchodzi się od plastikowych torebek zastępując je tymi z materiału. Są one także znakomitym narzędziem reklamowym – klient z pewnością będzie korzystał z torby na co dzień i nie tylko w domu, promując markę na zewnątrz.

Logo firmy musi być dobrze widoczne

Popularnymi gadżetami reklamowymi są również długopisy i notesy oraz breloki i smycze. To także użyteczne drobiazgi, które pomogą zapamiętać klientowi nazwę firmy. Trzeba tylko pamiętać, że na mniejszych przedmiotach logo będzie mniej widoczne. Na torbie zaś można umieścić logo większych rozmiarów i dodać do tego napis lub hasło reklamowe, co będzie stanowiło jeszcze skuteczniejszą reklamę. Najlepiej, żeby nadruk wykonany na danym gadżecie był też odpowiednio trwały – odporny na wodę i różnego rodzaju detergenty.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*