Od momentu, gdy reklama zadomowiła się w przestrzeni publicznej, trwa nieustanna walka o uwagę klienta. Chwytliwe hasła reklamowe, duże bilbordy, nieszablonowe kampanie reklamowe i inne kreatywne pomysły sprawiają, że konsumenci z trudem odnajdują się wśród tych barwnych komunikatów marketingowych. Konsument to najbardziej nieprzewidywalny w swoich wyborach typ klienta. Niemniej warto zastanowić się, jak skutecznie przykuć jego uwagę i sprawić, by zainteresował się usługami naszej firmy.
Każda kampania marketingowa ma na celu wzbudzenie nieuświadomionych potrzeb u konsumenta. Krótki komunikat wizualny w połączeniu z chwytliwym hasłem reklamowym ma nie tylko zapaść w pamięć, ale przede wszystkim skłonić konsumenta do skorzystania z usługi. Nowoczesna reklama wykorzystuje narzędzia audiowizualne, aby wykorzystać ułamek sekundy do przyciągnięcia uwagi i wpłynięcia na przyszłe decyzje zakupowe odbiorców. Jak więc skutecznie wykorzystać nowoczesne technologie, aby przekonać klientów do skorzystania z usług naszej firmy?
Nie jest tajemnicą, że ruchomy obraz skutecznie przyciąga wzrok, a reklama wyświetlona na ekranie zapada w pamięć. Nie bez przyczyny to reklamy telewizyjne, a w ostatnich latach i internetowe cieszą się największą skutecznością. Na otwartej przestrzeni znakomicie zastępują je ściany LED. Z przykładowymi zastosowaniami i specyfikacją produktu można zapoznać się na stronie https://www.gilbt.com/sciany-led/. Ściany LED pozwalają na wyświetlanie wielu reklam naprzemiennie. Dobra jakość obrazu niezależnie od rodzaju oświetlenia sprawia, że odbiorcy znacznie łatwiej zapamiętują reklamę. Kurtyna LED może być wykorzystana przy biurowcach, w centrach handlowych czy ośrodkach kultury, a więc wszędzie tam, gdzie potrzebna jest skuteczna i kreatywna reklama.