Program lojalności to jedna z najbardziej znanych strategii marketingowych, która na dobre zadomowiła się w świecie usług i handlu. Okazuje się, że przynosi wymierne korzyści zarówno firmom, jak i klientom. Wystarczy odpowiednie oprogramowanie lojalnościowe, aby czerpać obustronne zyski. Jakie?
Program lojalnościowy to skuteczne narzędzie, które pozwala prowadzić wszystkie działania promocyjne w jednym miejscu, jak i uzyskać spójność komunikacyjną organizacji. To również przydatna baza wszystkich klientów, która znajduje się w jednym miejscu. Daje on także okazję do segmentowania klientów w różnych kategoriach, a następnie kierowania do nich dopasowanej komunikacji. Program pozwala także uzyskać dostęp do niezbędnych informacji dla wybranych działów firmy, jak i realizowania wyznaczonych działań operacyjnych. Oprogramowanie umożliwia także weryfikowanie aktywności uczestników i ich zachowania konsumenckie. Firma ma także możliwość bieżącego monitoringu budżetu przeznaczonego na nagrody, jak i czytelnego rozliczania wydatków ponoszonych z tytułu prowadzenia programu. To również świetne źródło raportów, które pozwalają na rozwój firmy i wprowadzanie nowych rozwiązań.