Jak dobrze zaplanować promowanie firmy?

Jak dobrze zaplanować promowanie firmy?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

O tym, czy firma odniesie sukces, czy zniknie z rynku, decyduje plan marketingowy. Dzisiaj każdy, bez względu na to, czy zarządza potężną marką, czy stoi na czele małego start-up’u, musi dbać o ciągłe, skuteczne promowanie firmy. Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, warto połączyć kilka metod reklamowych, które pozwolą na dotarcie do różnorodnej grupy odbiorców.

Jak podwoić efektywność działań reklamowych?

Załóżmy, że pierwszą rzeczą, z jakiej korzysta większość właścicieli firm, jest dystrybucja ulotek. Wiele drukarni oferuje druk wizytówek Poznań razem z ulotkami w atrakcyjnej cenie, więc jest to forma promocji, która nie pociąga za sobą dużych kosztów. W ten sposób docieramy jednak tylko do tych klientów, którzy otrzymają ulotkę na mieście lub wezmą ją z restauracji czy sklepu, w którym zostały zostawione. Na pewno będzie to sposób do pozyskania kilku zleceń, jednak warto na tym nie poprzestawać, lecz dążyć do osiągnięcia znacznie lepszych efektów reklamowych.

Aby podwoić efektywność działań reklamowych, można dystrybucję ulotek wzbogacić o filmy korporacyjne Poznań emitowane na stronie internetowej firmy oraz jej profilach w mediach społecznościowych. Tym sposobem otwierają się do drzwi do zupełnie nowej grupy odbiorców – są to klienci, którzy nie mają w zwyczaju zwracać uwagi na ulotki, ale dużą część swojego wolnego czasu spędzają w sieci.

Koszt produkcji filmu korporacyjnego nie jest duży, jeśli weźmiemy pod uwagę, że jeden film z powodzeniem możemy wykorzystywać przez wiele lat, cały czas zdobywając dzięki niemu nowych klientów. Wiele agencji reklamowych oferuje wykonanie takiego video kompleksowo, począwszy od przygotowania scenariusza, przez zebranie materiału filmowego, aż po montaż końcowy. Jest to więc wygodny sposób na dodatkową reklamę, któremu nie musimy poświęcać własnego czasu i energii.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*