Skuteczne formy reklamy w małym biznesie

Skuteczne formy reklamy w małym biznesie
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Odpowiednia promocja firmy ma ogromny wpływ na jej funkcjonowanie. Wynika to z faktu, że poprzez stosowanie reklamy można efektywnie kreować wizerunek marki i oddziaływać na klientów, nakłaniając ich do skorzystania z oferty i budując lojalność. W konsekwencji mamy bardzo duże szanse na wzrost sprzedaży. W przypadku małych biznesów, które nie posiadają wystarczających środków finansowych na reklamę telewizyjną czy radiową, skuteczne okazują się alternatywne formy. Doskonałym przykładem są choćby nowoczesne neony reklamowe, odznaczające się oryginalnością i łatwe do zauważenia nawet z dużej odległości.

Wyróżnij się niewielkim kosztem na tle innych firm

Mała firma powinna się reklamować zarówno w internecie, jak i w świecie realnym. Jeśli chodzi o sieć, to podstawą jest własna strona WWW, na której koniecznie muszą się znaleźć najważniejsze informacje o marce i cała oferta produktowa lub usługowa. Ogromne znaczenie ma oczywiście wygląd takiej witryny – jeśli bowiem jest atrakcyjna pod względem wizualnym, wchodzące na nią osoby spędzą na jej przeglądaniu więcej czasu. Nie obejdzie się również bez tzw. fanpagea w mediach społecznościowych, takich jak choćby Facebook czy Instagram. Jego założenie jest bezpłatne, a pozwala na regularne prezentowanie oferty, informowanie o promocjach i organizowanie konkursów. Z kolei w świecie rzeczywistym najprostszą i najtańszą formą reklamy są tradycyjne ulotki, choć ich skuteczność jest mocno ograniczona. Dlatego dodatkowo warto zdecydować się na:
<ul>
<li>mobilną reklamę na samochodzie</li>
<li>gadżety firmowe w postaci pendrive
ów, smyczy, kubków, t-shirtów i innych drobnych upominków z nadrukowanym logo i nazwą marki

  • neon świetlny nad siedzibą firmy lub w jej pobliżu – na rynku istnieje wiele podmiotów zajmujących się produkcją neonów zróżnicowanych pod względem kształtu i barwy światła
  • ogłoszenie w lokalnej prasie
  • Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *